אסתטיקה רפואית
  
טכנאי שיניים מומלץ
  
כתרים טרומיים לשיניים
  
טיפולי שיניים בעזרת סדציה
  
כירורגיית פה ולסת
  
יישור שיניים שקוף בפה
  
עששת דוהרת
 
 
לקבלת הצעת מחיר מ- 5 החברות המובילות כולל מבצעים ושוברים:
 
 
 
 

 השתלת שיניים מחירים

השתלות שיניים מחירים הן דבר מאוד נפוץ וידוע בקרב כולם, כמעט ולא קיים אדם שלא ביקר פעם אצל רופא השיניים. לפעמים הביקורים הם לשם ביקורת ולשמירת המצב הקיים והבריא בשיניים ולפעמים בכדי לטפל. טיפולי שיניים הם לא בהכרח דבר נעים, אף אחד לא אוהב לשבת בכיסא רופא השיניים, אבל לפעמים אין ברירה המצב מחייב, השתלת שיניים מחירם דורשת הרבה סבלנות.
 
המון אנשים חרדים מהעובדה שרופא השיניים יקדח להם בשיניים, או בכלל ייגע בהם לא משנה לשם מה. במיוחד ילדים שפחות מבינים ולכן חוששים. אבל הרפואה מקלה עלינו גם כאן, הרדמות מקומיות ובמקרים חמורים גם הרדמות כלליות מתרחשות עקב טיפולי שיניים ואצל ילדים בגז הצחוק שעוזר בהורדת הלחץ מהטיפול.
 
בדרך כלל כשנבוא לבקר אצל רופא השיניים כדי לבדוק מה המצב- ביקורת כללית, לא נזכה לשמוע בשורות חיוביות תמיד יימצא חור קטנטן, בעיית חניכיים, אם רגישות או דלקת חמורה. וניאלץ לשמוע על חורים וסתימות שלא ידענו על קיומם ולא בהכרח הרגשנו אותם בפה. אך אם לא נבצע השתלת שיניים המצב בעתיד עלול להחמיר. זה הנוהל כשלא עוברים השתלת שיניים במחירים נוחים בעת המתאימה ובמידת הצורך מאוחר יותר סובלים הרבה יותר, גם בהרגשה הפיזית וגם בחור שקיים בשיניים יורד גם לכיס, כיוון שהשתלת שיניים מחירים נעים מלמטה למעלה וזה עסק לא פשוט וזול. 
 
יחד עם זאת ישנם טיפולים מורכבים יותר :השתלת שיניים מחירים היא דבר לא זול, היום ההוצאות על השיניים הם כבדות מאוד במיוחד לאנשים שמצבם בפה דורש טיפולים מרובים. טיפולי שיניים גם אורכים לפעמים תקופות ארוכות, היות ולא ניתן לבצע היום השתלת שיניים במחירים ברגע אחד. הם מתפרשים על כמה טיפולים שנמשכים לפעמים תקופה ארוכה. בנוסף, רצוי לערוך טיפולי שיניים אצל רופאים מוסמכים וטובים שהשם שלהם הולך קדימה. לא כל רופאי השיניים הפרטיים הם טובים וגם לא בהכרח הכי זולים. מומלץ לבצע טיפולי שיניים כמה שיותר מהר מהיום בו גילינו בעיות.