אסתטיקה רפואית
  
טכנאי שיניים מומלץ
  
כתרים טרומיים לשיניים
  
טיפולי שיניים בעזרת סדציה
  
כירורגיית פה ולסת
  
יישור שיניים שקוף בפה
  
עששת דוהרת
 
 
לקבלת הצעת מחיר מ- 5 החברות המובילות כולל מבצעים ושוברים:
 
 
 
 

 

 

 

טיפולי שיניים לילדים בעזרת סדציה – טשטוש והרדמה מלאה לקיצור סדרת המפגשים

סדציה היא טשטוש והרדמה מלאה לצורך ביצוע טיפול שיניים לילדים. הדבר מיועד לשני סוגי ילדים: או ילדים שסף הפחד שלהם מרופא השיניים גדול והם מבקשים לא לחזות בטיפול עצמו, או ילדים שכמות הבעיות שלהם בחלל הפה כה גדולה שנדרשים מפגשים רבים עם הרופא. בהרדמה מלאה הוא יכול לבצע מספר גדול של פעולות במסגרת מפגש רב שעתי ובכך לחסוך במפגשים עתידיים מרובים.

התהוות טיפול השיניים משולב סדציה הלכה למעשה

טיפול שיניים בעזרת סדציה מכיל 2 צוותים רפואיים, צוות של רופא מרדים וצוות של רופא השיניים. בהתחלה מתבצעת ההרדמה המלאה או הטשטוש, ולאחריה מתחיל הצוות הדנטלי לעבוד על הפרויקטים הנדרשים אשר סוכמו עם הורי הילד. טיפול שיניים זה מומלץ במיוחד לילדים שצריכים סדרה מקיפה של טיפולים לשיקום פיהם. ילדים שעברו חבלה דנטלית וספגו פגיעה רב מערכתית בחלל הפה הם מקרה קלאסי לטיפול בסדציה. 

הבחירה בסדציה – בחירה שתסייע לילד לחזור מהר לשגרה

כאשר הילד נאלץ לסחוב אחריו הרבה טיפולי שיניים קצרים זה משפיע על התפקוד שלו בבית ספר ובחברה, בקרב משפחתו ובקבוצות נוספות שהן חלק מחייו. כאשר הילד במסגרת טיפול שיניים מבוסס סדציה הוא חווה מעט פגישות, אבל כל פגישה היא ארוכה. בכך, הוא ממעיט בסך הכל הכללי של מפגשים ומסיים בתאריך יותר מוקדם את כל החובות שהוא צריך היה לקיים על מנת שפיו יחזור לקו הבריאות.

הטיפול ניתן במרפאות שיניים ייעודיות לילדים

כמובן שטיפול עם הרדמת סדציה ניתן רק במרפאות שיניים המתבססות על רפואת ילדים, מכירות אותה על בוריה ועבדו בעבר גם עם ילדים שחוו חבלה דנטלית וגם עם ילדים שפיהם הוזנח והם חייבים לקבל סדרה ארוכה של טיפולים. מאד חשוב לקבוע את הטיפול מראש ולקבל מהרופא לוח זמנים ממוקד של מפגשים לביצוע הפעולות הנדרשות.

היתרונות של טיפול עם סדציה

במסגרת טיפולי שיניים לילדים בעזרת סדציה הילד לא חש בטיפול, למעט בשלב ההרדמה. הרופא יכול לבצע פעולות רבות במעט מפגשים ולחסוך לכם עוד אינטראקציות במרפאה. יתרון נוסף הוא שאם הילד מאד חושש מהטיפול הוא יכול לקבל אחד בלי לדעת מה קורה, ולהתעורר כשהוא במצב תקין. עוד יתרון שמאד כדאי להדגיש הוא שכאשר הילד 100% רדום  הסיכוי להקניית תוצאת טיפול מדויקת ללא הפרעות עולה. זה חשוב במיוחד אם מדובר בהסדרה ארוכה של טיפולים שצריך לבצע. אף אחד לא יבקש מכם לעשות סדציה עבור סתימה פשוטה או הטמעת חומר לסתימת חריצים בשיניים.