אסתטיקה רפואית
  
טכנאי שיניים מומלץ
  
כתרים טרומיים לשיניים
  
טיפולי שיניים בעזרת סדציה
  
כירורגיית פה ולסת
  
יישור שיניים שקוף בפה
  
עששת דוהרת
 
 
לקבלת הצעת מחיר מ- 5 החברות המובילות כולל מבצעים ושוברים:
 
 
 
 

 

 יישור שיניים שקוף עם קשתיות נשלפות או יישור עם סמכים שקופים? הכר את ההבדלים

יישור שיניים כיום, בעידן בו למראה החיצוני בכל מקום בגוף, ובמיוחד בחיוך, ישנה חשיבות מכרעת, תעשיית האורתודנטיה מביאה עמה פתרונות ללא נראות. אמצעי יישור השיניים קיימים אך צבעם שקוף ולא ניתן לראות אותם בעין בלתי מזוינת בזמן אמת. כשאתם פונים לסוג כזה של פרוצדורה ישנם 2 טיפולים עיקריים שאתם יכולים לקבל: באמצעות סמכים או באמצעות קשתיות ניידות.

טיפול באמצעות סמכים

מתחלק בעצמו לשני זנים של טיפול בסמכים שלא נראים: או שהסמכים נמצאים בקדמת המנשך והם בצבע שקוף במרקם דק, או שהם פשוט נמצאים בחלק האחורי של השיניים ולא ניתן לראות אותם כלל. גרסאת הטיפול תיקבע על ידי הרופא. במידה והוא קבע שאתם צריכים סמכים מקדימה, ניתן לרכוש אותם בצבע שקוף. בכך, הם לא ניתנים לזיהוי על ידי עינו של המתבונן לטווח קצר. התבוננות לזמן ממושך עשויה לגלות את הסמכים. הם מעוצבים במרקם דק מאד וכמעט ללא גוון שבא לידי ביטוי. הם עשויים מתכת ומיישרים את השיניים באמצעות הפעלת לחץ על כל המנשך. השיניים ירגישו לכם מעט דחוסות בימים הראשונים, ועם הזמן הלחץ ילך ויתפוגג. בסיום הליך יישור שיניים שקוף מעין זה – הסמכים כבר לא ילחצו כלל. זה סימן שהשיניים כבר התיישרו.

טיפול באמצעות קשתיות נשלפות

בסוג זה של יישור שיניים משתמשים בקשתיות נשלפות אשר כל אחת מהן מעוצבת בסגנון שונה על מנת להפעיל לחץ במקום שונה בפה. לדוגמה, אם הקשתית הראשונה מפעילה לחץ בעיקר על החלק השמאלי של המנשך, הקשתית הבאה תפעיל לחץ במרכז, אזי התשתית האחרונה תפעיל לחץ על צד ימין ותסיים את הליך היישור. זמן הצבת הקשתיות על הפה מוגדר על ידי הרופא (בשבועות או בחודשים). מומלץ ללבוש אותן בכל עת להוציא רגעים שעליכם להסיר אותן: בשעת הסעודה, בשעת צחצוח השיניים ולפני שהולכים לישון. חשוב לציין שמבחינת נראות לא רואים כלום כשמרכיבים את הקשתיות. הן ממש נראות כמו השיניים המקוריות שלכם, ולא ניתן לזהות אפילו ברמיזה שיש לכם אמצעי יישור שיניים שקוף בפה.

לסיכום – הבדלים בין סמכים שקופים לקשתיות שקופות

טיפול בסמכים שקופים הוא כמו טיפול בסמכי מתכת, רק שהצבע שונה: אמצעי ההרכבה קבועים, לא ניתן להסיר אותם והם מכוונים את השיניים לקראת יישור כשככל שהזמן חולף הלחץ בשיניים פוחת והן מכוונות לכיוון יישור. בקשתיות שקופות הלחץ הוא רק על אזור אחד בפה, והוא משתנה כאשר מחליפים אותן בקשתיות אחרות בהתאם לשלב המתאים לכך בטיפול.