אסתטיקה רפואית
  
טכנאי שיניים מומלץ
  
כתרים טרומיים לשיניים
  
טיפולי שיניים בעזרת סדציה
  
כירורגיית פה ולסת
  
יישור שיניים שקוף בפה
  
עששת דוהרת
 
 
לקבלת הצעת מחיר מ- 5 החברות המובילות כולל מבצעים ושוברים:
 
 
 
 

עיצוב ואסתטיקת הפנים ללא הליך כירורגי

מעוניינת להפוך את עור הפנים שלך לצעיר ורענן? זקוקה לשפתיים חלקות ולא בוסריות, לחיים דקות ויפות ופנים עם מראה של פעם? את השאיפות הללו ניתן לממש ללא ניתוח! עיצוב הפנים מתבסס על חומר מילוי ייחודי שאינו מכיל SIDE EFFECTS אלא בנוי להתמזגות מלאה עם מחזור הדם. שמו 'חומצה היאלורונית' והוא צפוי לחולל פלאים בכל רחבי עור פנייך. 

עיצוב ועיבוי שפתיים

תהליך זה מעצב מחדש את שפתייך. ניתן להיות מטופלות בו החל מגיל 17 שנים, ולעתים 18, תלוי בפציינטית הנבדקת. צפי השפעת העיצוב החדש הוא 3-6 חודשים מיום סיום הטיפול. הוא מתבסס על אלחוש, ולאחריו השפתיים שלך יספגו זריקה פנימית של חומצה היאלורונית. הרופא ישתמש בחוד המזרק כעיפרון ויצייר בתוך השפתיים שלך את העיצוב החדש על פי תכנון מתווה מראש. המטרה היא, למעשה, להשלים באמצעות חומר המילוי את הרי-דקורציה של השפה ולאפשר לך ליהנות מעיצוב חלק ויפה שלה. עיצוב ועיבוי שפתיים הוא אחד התהליכים המבוקשים אצל נשים בכל הגילאים.

אסתטיקת הפניםעיצוב ואסתטיקת הפנים

עיצוב עצמות לחיים

עיצוב עצמות לחיים מגשים את אותו הרעיון כמו בשפתיים. המטרה היא לבטל אזורים בעייתיים בלחיים שלכן ולהפוך אותם לחלקים ויפים: קמטים בתוך הלחי, קמטים בקצה מתחת לעין, גבשושיות וקמטוטים קטנים וכד' ניתנים כולם להעלמה באמצעות עיצוב עצמות לחיים. הדבר נעשה באמצעות חומצה היאלורונית אשר מוזרקת ישירות ללחי. בדרך זו אתן נהנות מלחי חלקה ומלאה, כשהחומצה ההיאלורונית למעשה מעבה את החלקים החסרים שנהפכו לקמטים. ההזרקות נעשות בסמוך לעצמות הלחיים, משום ששם, ברוב המקרים, נוצרים הקמטים הקשים, בייחוד מתחת לעין ובאזור שבין האף לפה, כמו גם בחלקים האחוריים עליונים של הלחי.

עיצוב ואסתטיקת פנים על פי הזמנה

בואו להגשים חלום ולעצב מחדש את עור פניכן. עיצוב ועיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית, עיצוב עצמות לחיים, ועוד תהליכים שיגרמו ללחיים שלכן, ולמבנה פניכן בפרט, להיראות במיטבם. אם אתן סבורות כי עיצוב ועיבוי שפתיים ועור הפנים הוא הנדרש עבורכן, בואו למומחים של פירסט קליניק אסתטיקה. ארט מדיקל עושה מאמצים עליונים כי כל טיפול עיצוב עצמות לחיים, שפתיים ועור הפנים יתגשם על פי מתווה רצון הלקוח, ולשם כך נדרשת בדיקת התאמה ונדרש תכנון יסודי של הרופא המטפל מולו בטרם ניגשים לטיפולים המעשיים.